Escayolas Galuso

ESCAYOLAS GALUSO, S.L. é unha empresa formada fai máis de 10 anos, cunha longa experiencia no mundo da distribución de produtos de xeso, prefabricados de escayola, ferramentas e aillamentos de todo tipo. O noso traballo consiste na adicación en exclusiva á distribución dos máis modernos e actuais materiais de construción. A nosa loita é oferecer o mellor servizo, calidade e variedade aos nosos clientes. Estamos no século XXI con todas as consecuencias, e queremos estar un paso por diante nas solucións construtivas.

O noso obxectivo é dar solucións para os revestimentos, tanto interiores como exteriores, solucións de decoración, solucións de aillamento, solucións ecolóxicas e con criterios de bioconstrución, e agora tamén solucións de impermeabilización.

Dende os nosos almacéns de OURENSE servimos directamente cos nosos medios toda a área de GALICIA e o NORTE DE PORTUGAL,  e a través dos nosos colaboradores chegamos a todo o mundo.

Un espírito de formación e innovación constante, levanos a especializarnos en materiais para a BIOCONSTRUCION, cunha amplia gama de revocos de cal  hidráulica e de cal aérea para usos interiores e exteriores. 

Traballamos coas primeiras marcas de aillamentos, como ISOVER, ROCKWOOL, TEXSA, KNAUF INSULATION, TRIPOMANT e BASF, a mellor placa de xeso laminada KNAUF, a placa de fibroyeso FERMACELL, os principais fabricantes de prefabricados de escayola como PLACO, ESCAYOLAS DE LODOSA, YESYFORMA ou EL ALTERON. Incorporamos o sistema de mampara rápida económica BASS SYSTEM. Tamén contamos cunha marca lider en impermeabilización como ALCHIMICA, co sistema HYPERDENSO. Un lider europeo en produtos químicos como DEN BRAVEN. Tamén fomos nomeados SPIT CENTER, distribuindo a ferramenta e maquinaria Spit, en especial a nova e fantástica PULSA 800. Así como moitas novedades que daremos a coñecer próximamente.

Esperamos non defraudalos ao visitar a nosa WEB, pero lembre que para calquer cuestión de tipo técnico ou comercial estamos sempre a sua disposición.

Presentación en castellano

Un almacén de soluciones constructivas

ESCAYOLAS GALUSO, S.L. es una empresa formada hace más de 10 años, con una larga experiencia en el mundo de la distribución de productos de yeso, prefabricados de escayola, herramientas y aislamientos de todo tipo. Nuestro trabajo consiste en la dedicación en exclusiva a la distribución de los mas modernos y actuales materiales de construcción. Nuestra lucha es ofrecer el mejor servicio, calidad y variedad a nuestros clientes. Estamos en el siglo XXI con todas las consecuencias, y queremos estar un paso por delante en las soluciones constructivas.

Nuestro objetivo es dar soluciones para los revestimientos, tanto interiores como exteriores, soluciones de decoración, soluciones de aislamiento, soluciones ecológicas y con criterios de bioconstrucción, y ahora también soluciones de impermeabilización.

Desde nuestros almacenes de OURENSE servimos directamente con nuestros medios todo el área de GALICIA y el NORTE DE PORTUGAL,  y a través de nuestros colaboradores llegamos a todo e mundo.

Un espíritu de formación e innovación constante, nos lleva a especializarnos en materiales para la BIOCONSTRUCCION, con una amplia gama de revocos de cal  hidráulica y de cal aérea para usos interiores y exteriores. 

Trabajamos con las primeras marcas de aislamientos, como ISOVER, ROCKWOOL, TEXSA, KNAUF INSULATION, TRIPOMANT y BASF, la mejor placa de yeso laminada KNAUF, la placa de fibroyeso FERMACELL, los principales fabricantes de prefabricados de escayola como PLACO, ESCAYOLAS DE LODOSA, YESYFORMA o EL ALTERON. Incorporamos el sistema de mampara rápida económica BASS SYSTEM. También contamos con una marca líder en impermeabilización como ALCHIMICA, con el sistema HYPERDENSO. Un lider europeo en productos químicos como DEN BRAVEN. También fuimos nombrados SPIT CENTER, distribuyendo la herramienta y maquinaria Spit, en especial la nueva y fantástica PULSA 800. Así como muchas novedades que daremos a conocer próximamente.

Esperamos no defraudarlos al visitar nuestra WEB, pero recuerde que para cualquier cuestión de tipo técnico o comercial estamos siempre a su disposición.

Productos

  • Conoce nuestros productos

    Conóce todos nuestros productos y referencias

  • Tienda online

    Consulta nuestro extenso catálogo

  • CONTACTO

    Ctra.de Vigo 30

    32001 Quintela de Canedo, Ourense

    Teléfonos de contacto:
    988 212 683 y 649 846 203